Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 145 / оптимален вариант за мотор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1.8/2.0 ТС или JTD според мен. И боксер 16-ка няма да е лошо, но отиваш на още по-стара като година кола 2.0тс най ще ти хареса как върви, но да намериш в добро състояние (разбирай да не правиш скоро основен) според мен ще е мнооого трудно, то същото важи и за 16 клапановия боксер де. Най-разумния вариант е JTD и с един ремап също върви хубаво,но явно не си фен на нафтата като гледам.
    ПП: Разход на всичките twinspark варианти при нормално каране е около +-1 литър, няма смисъл да взимаш малките.
    Last edited by Mony; d.m.y г., 19:24.
    Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

    Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
    Fiat Brava JTD

    Comment


    • #17
      За да не прави скоро ремонт, трябва да го направи и тогава да дава газ, не знам как ги преценявате така кой е здрав и кой не..

      Comment


      • #18
        С който и двигател да вземеш, газовата пак ще е газов инжекцион. Разбира се, на боксера му слагаш без проблем обикновена газова, но такова чудо вече не препоръчвам на никого. Много бързо газовият инжекцион се изплаща, а вървежът е като на бензин.
        С една дума, сядаш, караш и решаваш.
        Боби се бъзика, но има много читава 33-ка със здрав боксер.
        Ако искаш помоли го да я подкараш, но има голяма опасност да се зарибиш.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Ако не можеш да намериш читав боксер 16 клапана, взимай един 8 клапана поне ги има все още доста, намират се и такива в добро здраве и караш и се кефиш и нема ядове...

          п.с. Не е важно да се гледа само вървенето (това относно 2.0тс) - в крайна сметка винаги ще има коли, които ще вървят повече от твоята. Другата ми кола е турбо дизел, карал съм и турбо бензин над 200 коня (не мой ) и пак съм на мнение, че шофирането на моя 1.3 боксер 90 коня доставя голям кеф и е много приятна за каране кола...
          Last edited by bobi1997; d.m.y г., 22:30.
          Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
          Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
            Ако не можеш да намериш читав боксер 16 клапана, взимай един 8 клапана поне ги има все още доста, намират се и такива в добро здраве и караш и се кефиш и нема ядове...

            п.с. Не е важно да се гледа само вървенето (това относно 2.0тс) - в крайна сметка винаги ще има коли, които ще вървят повече от твоята. Другата ми кола е турбо дизел, карал съм и турбо бензин над 200 коня (не мой ) и пак съм на мнение, че шофирането на моя 1.3 боксер 90 коня доставя голям кеф и е много приятна за каране кола...
            В крайна сметка всичко опира и до не малка доза късмет, не бързам за покупка, от юни гледам обяви , карах доста алфи повечето не бяха в добро състояние - за съжаление - собствениците им са ги карали до умиране и просто са решили, че вместо за скраб може и да се намери някой който да и плати пари отгоре. Жалкото е, че такива темпераментни коли се карат без да се поддържат ..

            Първоначално публикувано от mordohy
            С който и двигател да вземеш, газовата пак ще е газов инжекцион. Разбира се, на боксера му слагаш без проблем обикновена газова, но такова чудо вече не препоръчвам на никого. Много бързо газовият инжекцион се изплаща, а вървежът е като на бензин.
            С една дума, сядаш, караш и решаваш.
            Боби се бъзика, но има много читава 33-ка със здрав боксер.
            Ако искаш помоли го да я подкараш, но има голяма опасност да се зарибиш.
            Ако ще слагам ще е инжекцион, доста хора казаха и казват, че слагането на газ - не отнема значително от пъргавината на колата а и аз карах 145 1.6 120 Hp на газ това лято и доста добре се справи, друг е въпроса, че трябва да се проучи къде да се сложи, продполагам, че тук във форума има такава тема и ще погледна за препоръки.

            Първоначално публикувано от Mony
            1.8/2.0 ТС или JTD според мен. И боксер 16-ка няма да е лошо, но отиваш на още по-стара като година кола 2.0тс най ще ти хареса как върви, но да намериш в добро състояние (разбирай да не правиш скоро основен) според мен ще е мнооого трудно, то същото важи и за 16 клапановия боксер де. Най-разумния вариант е JTD и с един ремап също върви хубаво,но явно не си фен на нафтата като гледам.
            ПП: Разход на всичките twinspark варианти при нормално каране е около +-1 литър, няма смисъл да взимаш малките.
            Спрял съм се на бензинов мотор, въпреки, че карах и дизел и върви много хубаво пъргав е ...
            Малката разлика в разхода ме кара да предпочитам по мощният мотор, но както казаха и колегите по голямата кубатура се кара здраво и е много трудно да се намери нещо - не за ремонт ..
            п.п Вътрешното ми убуждени смята дизеловите мотори за по здрави и разумни въпреки всичко ...

            Първоначално публикувано от V@K@T@
            боксера в купето звучи много по приятно от туинспарка. Но ако вземеш боксер ще си със старото табло. Ако ти допада, като дизайн ще си доволен но имай в предвид, че няма да е бърза кола а по-скоро ще е приятна за шофиране и доста стабилна. Туинспарка му бяга повече предницата в остри завои.
            На кратко от 145 2,0 ТС бях впечатлен колко върви а от 145 1,7 16V Boxer бях впечатлен колко е стабилна със заводското си окачване и какъв невероятен фабричен звук има
            което и да избереш няма да сбъркаш. Но имай в предвид също, че читав туинспарк ще намериш толкова трудно колкото трудно ще намериш 145-ца 1.7 16V
            Да и на мен така ми се струва, една идея по ... таблото не ме притесняма защото има плюс по малко се отлепва този плат на таблото на пасажера поне тези алфи които гледах аз бяха така може да е случайност ...
            https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo

            Comment


            • #21
              Преди няма и 10 дена си взех 145 QV. Това ми е второто QV, отново с металният капак на мотора - 150к.с. версията (според мен доста по-сполучлив двигател от колкото следващият с пластмасовият капак 155к.с.) Колата е страхотна за каране, а съм убеден, че на звук не се дава на боксера. Със сигурност върви доста повече от боксера, а е доста по-модерен двигател и намирането на части все още не е трудно.
              Ако търсиш удоволствие от шофиране, изключи дизеловите като опция - просто не е същото като го няма нервния звук на туин спарка или боксера.
              QV-тата са като цяло доста по-маниашки, понеже си имат спортно окачване, генерацията е друга, спирачките са по-добри. Да не забравяме и късата рейката от GTV.
              Успех с търсенето!
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Преди няма и 10 дена си взех 145 QV. Това ми е второто QV, отново с металният капак на мотора - 150к.с. версията (според мен доста по-сполучлив двигател от колкото следващият с пластмасовият капак 155к.с.) Колата е страхотна за каране, а съм убеден, че на звук не се дава на боксера. Със сигурност върви доста повече от боксера, а е доста по-модерен двигател и намирането на части все още не е трудно.
                Ако търсиш удоволствие от шофиране, изключи дизеловите като опция - просто не е същото като го няма нервния звук на туин спарка или боксера.
                QV-тата са като цяло доста по-маниашки, понеже си имат спортно окачване, генерацията е друга, спирачките са по-добри. Да не забравяме и късата рейката от GTV.
                Успех с търсенето!
                Явно не си карал боксер. Инжекциона на първите QV-та е същия като на 16 клапановия боксер. Боксера е в пъти по-здрав от ТС-а. А винаги по-модерен означава по-чуплив. ТС-а върви повече от боксера, факт, но разликата на е драстична. Просто 300 кубика са си 300 кубика отгоре. Части за боксер има бол все още. Едно обслужване ремъци, водна помпа и т.н при ТС-а излиза между 2 и 3 пъти по-скъпо от това при боксера. Свещите, бобините и периферията на ТС-а са по-скъпи също. Предимството на QV-то за мен е най-вече в самия интериор. Боксерите са отвратителни вътре, сиво табло, сиви пластмаси и т.н.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Явно не си карал боксер. Инжекциона на първите QV-та е същия като на 16 клапановия боксер. Боксера е в пъти по-здрав от ТС-а. А винаги по-модерен означава по-чуплив. ТС-а върви повече от боксера, факт, но разликата на е драстична. Просто 300 кубика са си 300 кубика отгоре. Части за боксер има бол все още. Едно обслужване ремъци, водна помпа и т.н при ТС-а излиза между 2 и 3 пъти по-скъпо от това при боксера. Свещите, бобините и периферията на ТС-а са по-скъпи също. Предимството на QV-то за мен е най-вече в самия интериор. Боксерите са отвратителни вътре, сиво табло, сиви пластмаси и т.н.
                  Разликата във вървежа няма да е драстична срещу 33-ка 1.7 16в, всички искаме такава, но срещу 145/6 1.7 разликата ще е голяма.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                    Разликата във вървежа няма да е драстична срещу 33-ка 1.7 16в, всички искаме такава, но срещу 145/6 1.7 разликата ще е голяма.
                    Виж сега, драстична за мен е 5-6 коли на 400 метра. Такава разлика няма. Иначе аз с моята 33-ка съм отнесъл доста QV-та. Та въобще 145QV не върви повече от 33QV. Това е реалността. Карал съм и доста 2.0 145/6 -ци. Знам как вървят. Говоря за читави коли. Знам как върви същата кола с боксер. Знам как върви и 33-ка. А и малките разлики във вървенето не са важни. С тия коли е важно състоянието на екземпляра. Просто 145-ца боксер се поддържа с много по-малко средства от ТС варианта. Това е истината.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      Виж сега, драстична за мен е 5-6 коли на 400 метра. Такава разлика няма. Иначе аз с моята 33-ка съм отнесъл доста QV-та. Та въобще 145QV не върви повече от 33QV. Това е реалността. Карал съм и доста 2.0 145/6 -ци. Знам как вървят. Говоря за читави коли. Знам как върви същата кола с боксер. Знам как върви и 33-ка. А и малките разлики във вървенето не са важни. С тия коли е важно състоянието на екземпляра. Просто 145-ца боксер се поддържа с много по-малко средства от ТС варианта. Това е истината.
                      За поддръжка не мога да коментирам, но очаквам да е така проблема е в намирането на такова животно.. Колкото и да не са читави/запазени има 145QV да избереш, но 1.7 16в липсват

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                        За поддръжка не мога да коментирам, но очаквам да е така проблема е в намирането на такова животно.. Колкото и да не са читави/запазени има 145QV да избереш, но 1.7 16в липсват
                        За това не мога да коментирам, не съм търсил. Имах читава 145-ца боксер, продадох я. Още е читава, но и сегашния собственик не мисли въобще да я продава. То и аз съм пристрастен за боксерите да си призная. Ненавиждам ТС-а. Нищо хубаво не съм видял от тоя фиатски боклук. Баща ми има 156-ца ТС, вече 10-та година. Аз я ремонтирам, не ми се отваря тема за тоя мотор. А колко пари съм набил в него, реве ми се.


                        Затова и по-нагоре писах, че за мен оптимален вариант е ЖТД, с малко пари и доработка става по-бърза от QV, дизелът не се чупи лесно и ще е от последните години на производството.
                        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 20:44.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Явно не си карал боксер. Инжекциона на първите QV-та е същия като на 16 клапановия боксер. Боксера е в пъти по-здрав от ТС-а. А винаги по-модерен означава по-чуплив. ТС-а върви повече от боксера, факт, но разликата на е драстична. Просто 300 кубика са си 300 кубика отгоре. Части за боксер има бол все още. Едно обслужване ремъци, водна помпа и т.н при ТС-а излиза между 2 и 3 пъти по-скъпо от това при боксера. Свещите, бобините и периферията на ТС-а са по-скъпи също. Предимството на QV-то за мен е най-вече в самия интериор. Боксерите са отвратителни вътре, сиво табло, сиви пластмаси и т.н.
                          33ка съм карал, 145 - не.
                          Относно инжекциона - това по-добре ли е или не?
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • #28
                            Незнам какво толкова имате против TS-ка,аз на моя му навъртях почти 200К км. и не съм имал проблеми със мотора а съм 3-ти собственник на колата.А сега ме наплюите мъжката ама това е истината за моята кола.Верно е че някои неща го правят по скъп за обслужване.Но от доста време във мен се е насадила идеята за боксер алфа и постоянно гледам обявите
                            ама да видим на къде ще избие.
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                              Незнам какво толкова имате против TS-ка,аз на моя му навъртях почти 200К км. и не съм имал проблеми със мотора а съм 3-ти собственник на колата.А сега ме наплюите мъжката ама това е истината за моята кола.Верно е че някои неща го правят по скъп за обслужване.Но от доста време във мен се е насадила идеята за боксер алфа и постоянно гледам обявите
                              ама да видим на къде ще избие.
                              Аз от TS-ите имам наблюдение, че 1.4 е най-здрав. Той е и най-късоходов. С нарастването на кубатурата тоя мотор става по-трошлив. Затова и 2.0-ката мре най-често.

                              ---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:49 ----------

                              Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                              33ка съм карал, 145 - не.
                              Относно инжекциона - това по-добре ли е или не?
                              Е добре е, взаимозаменяеми части има така, обаче дебитомерите са доста скъпички все още за съжаление.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Аз от TS-ите имам наблюдение, че 1.4 е най-здрав. Той е и най-късоходов. С нарастването на кубатурата тоя мотор става по-трошлив. Затова и 2.0-ката мре най-често.
                                Въпрос на материали използвани..има дългоходови мотори способни на 7-8000 обороти целодневно.

                                Comment

                                Working...
                                X